وبلاگ پِی زیتو

رفع خطای ووکامرس: به نظر می‌رسد هیچ روش پرداختی موجود نیست
راهکارها

رفع خطای ووکامرس: به نظر می‌رسد هیچ روش پرداختی موجود نیست

در شرایط مختلف در ووکامرس ممکن است شما با خطای به نظر می‌رسد هیچ روش پرداختی موجود نیست روبرو شوید، در این مقاله دلایل و راه حل های بروز مشکل را به شما ارائه می کنیم.

در ادامه با جزئیات بیشتر و روش حل آن آشنا خواهیم شد.

این مشکل می تواند به دلیل تداخل های مختلف با پلاگین‌های دیگر و یا تنظیمات اشتباه در ووکامرس رخ دهد، ما در مجموعه پِی زیتو بر اساس تجربه و گزارشات کاربران تمام دلایل بروز این مشکل را در این مقاله مطرح خواهیم کرد، اگر راهکارهای ارائه شده مشکل شما را برطرف نکرد حتما با ما در تماس باشید تا سایتتان را بررسی و علت مشکل را پیدا کنیم و به این مقاله اضافه کنیم.

خطای مربوطه:

با عرض پوزش، به نظر می‌رسد هیچ روش پرداختی موجود نیست. اگر به کمک نیاز دارید یا می‌خواهید ترتیبات دیگری را انجام دهید، لطفا با ما تماس بگیرید.

و در صورتی که سایتتان انگلیسی باشد به این شکل نمایش داده می شود

Sorry, it seems that there are no available payment methods for your state. Please contact us if you require assistance or wish to make alternate arrangements.

دلایل بروز این مشکل و خطا:

۱- نبودن و یا غیر فعال بودن پلاگین‌ها و روش‌های پرداخت

۲- افزونه جایگاه ژاکت (محاسبه حمل و نقل از روی نقشه)

۳- عدم سازگاری پلاگین پرداخت با آپدیت جدید ووکامرس

 

۱- نبودن و یا غیرفعال بودن پلاگین‌ها و روش‌های پرداخت

دلیل اصلی بروز این خطا نبود پلاگین پرداخت و یا در دسترس نبودن آن است.

ابتدا از طریق پیشخوان در بخش افزونه ها مطمئن شوید که پلاگین پرداخت نصب شده و فعال باشد که البته همیشه پیشنهاد می کنیم از پلاگین دستیار جامع پرداخت پِی زیتو استفاده کنید که هم سایت بهینه تری داشته باشید و هم از امکانات بی‌نظیر آن بهرمند شوید.

سپس به پیکربندی ووکامرس و زبانه پرداخت‌ها مراجعه نمایید، در این بخش باید پلاگین پرداخت مورد نظر شما قابل مشاهده و فعال باشد.

 

۲- افزونه جایگاه ژاکت (محاسبه حمل و نقل از روی نقشه)

در موردی که ما با آن روبرو شدیم سایتی بود که از پلاگین جایگاه سایت ژاکت استفاده می کرد و با این که پلاگین های پرداختش فعال بود اما با این خطا مواجه می شد که با غیرفعال کردن این پلاگین مشکل برطرف شد.

البته این مورد ممکن است مربوط به تنظیمات این پلاگین هم باشد و اگر شما از این پلاگین استفاده می کنید و با چنین خطایی روبرو می شوید ابتدا پلاگین جایگاه را از طریق بخش افزونه ها غیرفعال نمایید، اگر مشکل برطرف شد احتمالا لازم است تنظیمات آن را اصلاح نموده و یا با پشتیبان این پلاگین برای رفع مشکل ارتباط برقرار کنید.

 

۳- عدم سازگاری پلاگین پرداخت با آپدیت جدید ووکامرس

ووکامرس در آپدیت اخیر خود شیوه نمایش برگه صورت حساب را به حالت بلوک تغییر داده است و باعث بروز خطا برای پلاگین های پرداخت قدیمی شده است. پلاگین‌های پرداخت موظف هستند طبق تغییرات ووکامرس پلاگین خود را نیز بروزرسانی و آپدیت نمایند.

در مقاله ای جداگانه به این مشکل و راه حل آن پرداخته‌ایم: رفع خطای ووکامرس: به نظر می‌رسد هیچ روش پرداختی موجود نیست

 

نکته: اگر هیچکدام از این روش‌ها مشکل شما را با این خطا برطرف نکرد با پشتیبان ما در ارتباط باشید.