وبلاگ پِی زیتو

رفع خطای ووکامرس: هیچ روش پرداختی در دسترس نیست

در آپدیت جدید ووکامرس مشتریان در هنگام تسویه حساب فروشگاه در بخش انتخاب درگاه با این خطا روبرو می شوند و درگاه های پرداخت به آنها نمایش داده نمی شود. این خطا بدلیل تغییرات ووکامرس در نسخه های جدید است و پلاگین های پرداختی که با این تغییرات سازگار و آپدیت نشوند با این مشکل روبروی خواهند شد.

در ادامه با جزئیات بیشتر و روش حل آن آشنا خواهیم شد.

وریفایل تراکنش های زرین پال

رفع مشکل عدم وریفای و اعتبارسنجی تراکنش ها در زرین پال

عدم وریفای و عدم تایید تراکنش‌های درگاه پرداخت زرین پال در برخی مواقع رخ می دهد، در این مشکل کاربر اقدام به پرداخت می کند و پول از حساب او کسر می شود، ولی زمانی که از درگاه به سایت فروشگاه بر می گردد با پیام تراکنش ناموفق روبرو می شود و وجه واریزی نیز به حساب او عودت داده نمی شود!

چنین اتفاقی برای مشتریان بسیار تجربه ناگواری است و تا زمان مشخص شدن وضعیت پرداختشان بسیار سردرگم و نگران می شوند، و از آن طرف پیگیری و رفع چنین تراکنش هایی برای مدیران سایت‌ها نیز زمان‌بر و طاقت فرسا است که احتمال از دست رفتن آن خریدار و مشتری را نیز به دنبال دارد.

این مشکل توسط پِی زیتو برطرف شده است که در این مقاله با جزئیات بیشتر مشکل و شیوه رفع آن آشنا خواهیم شد.

تراکنش های ناموفق و درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG)

حجم زیاد تراکنش‌های ناموفق و پیگیری نشده در سایت ها یک نگرانی بزرگ برای مدیران سایت ها محسوب می شود. تراکنش هایی که تعداد و جمع مبالغ آنها آنقدر قابل توجه است که نمی توان آن ها را نادیده گرفت و اگر تبدیل به پرداخت موفق می شد می توانست درآمد سایت و شرکت را درصد بسیار زیادی افزایش دهد.

اگر تاکنون به این تراکنش ها توجه نکرده اید پیشنهاد میکنیم همین حالا به بخش تراکنش ها و سفارشات سایتتان سری بزنید و حجم تراکشن ها و سفارشات پرداخت نشده را مشاهده کنید!

تراکنش ناموفق در برگشت از صفحه درگاه پرداخت

از بهمن سال ۱۳۹۸ سایت ها کم کم با مشکل برگشت خوردن تراکنش ها مواجه شدند، درصد تراکنش های ناموفق سایت ها روز به روز در حال افزایش بود.

علائم این مشکل معمولا به این صورت بروز می کند که کاربر پس از انتقال به درگاه پرداخت و تکمیل اطلاعات و پرداخت موفق در هنگام برگشت به سایت فروشگاه با صفحه تراکنش ناموفق روبرو شده و از حساب کاربری خود خارج می شود و بعضا به صفحه اصلی سایت منتقل می شد و در نهایت تراکنش شکست می خورد و پول به حساب کاربر برگشت داده می شود.