وبلاگ پِی زیتو

خبرنامه اردیبهشت ‍۱۴۰۳ پِی زیتو
اخبار

خبرنامه اردیبهشت ‍۱۴۰۳ پِی زیتو

در خبرنامه اردیبهشت از مهم‌ترین اخبار مرتبط با پِی زیتو و یا پرداخت کشور مطلع می شویم.

این خبرنامه به صورت ماهانه تولید شده و تا پایان همان ماه به صورت مدارم بروزرسانی خواهد شد.

نسخه ایمیلی خبرنامه که در پایان ماه ارسال می شود حاوی کد تخفیف برای تمدید و خرید پِی زیتو خواهد بود.

آخرین اخبار، تغییرات و جدیدترین امکانات مرتبط با پِی زیتو و پرداخت که در ماه اردیبهشت رخ داده است را می توانید در این مقاله مشاهده نمایید

کد تخفیف تمدید و خرید پِی زیتو فقط در ایمیل خبرنامه ارسال خواهد شد که برای عضویت باید از طریق داشبورد کاربران در سایت پِی زیتو ثبت نام کنید.

خبرنامه اردیبهشت ماه دستیار پرداخت پِی زیتو

۱- اضافه شدن درگاه تایید پرداخت کارت به کارت آنلاین به پِي زیتو

۲- قابلیت نمایش مستقیم درگاه‌ها بر روی صورتحساب فروشگاه (ووکامرس)

۳- اضافه شدن اوزون کارت، ایزی‌پی و وندار به درگاه‌های پِی زیتو بصورت رایگان

۴- انتشار آپدیت‌ها به روش "تست شده" و "درحال تست"

۵- نمایش آی‌پی سرور جهت اعلام به درگاه در صفحه داشبورد پِی زیتو

۶- افزایش سقف تراکنش پرداخت آنلاین از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان

 

اضافه شدن درگاه تایید پرداخت کارت به کارت آنلاین به پِي زیتو

یک درگاه جدید به عنوان درگاه تایید پرداخت آنلاین کارت به کارت به پِی زیتو اضافه شده که بوسیله فعال کردن این درگاه در فروشگاه مشتریان می توانند مبلغ سفارش خود را از طریق کارت به کارت بصورت مستقیم به حساب مدیر سایت واریز نمایند و این درگاه بررسی و تایید واریز انجام شده را بصورت خودکار و آنلاین انجام خواهد داد.

این درگاه باعث می شود روند تراکنش‌های کارت به کارت که در قدیم بصورت آفلاین و با تاخیر انجام می‌شد و تایید آن زمان‌بر بود دیگر بصورت آنلاین انجام شده و در هر ساعتی از شبانه روز مانند درگاه پرداخت واقعی کاربر بلافاصله پس از انجام کارت به کارت سرویس و محصول خود را دریافت نمایید.

برای جزئیات بیشتر کلیک کنید

 

قابلیت نمایش مستقیم درگاه‌ها بر روی صورتحساب فروشگاه (ووکامرس)

در قابلیت جدید اضافه شده به پِی زیتو کاربران می توانند درگاه‌های پرداخت فعال شده را بصورت مستقیم در صفحه صورت‌حساب فروشگاه‌ساز به کاربر نمایش بدهند و کاربر بصورت مستقیم درگاه مدنظر خود را در همان صفحه صورتحساب ووکامرس انتخاب نماید و مراحل پرداخت کمتر شود.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای پلاگین فروشگاه ساز ووکامرس وردپرس فعال شده است و در صورت نیاز و درخواست کاربران این ویژگی در صورت وجود زیرساخت فنی به دیگر فروشگاه ساز ها در وردپرس و جوملا نیز اضافه خواهد شد.

 

اضافه شدن اوزون کارت، ایزی‌پی و وندار به درگاه‌های پِی زیتو بصورت رایگان

با قرارداد همکاری منعقد شده از این پس بر روی نسخه رایگان پِی زیتو شما می توانید علاوه بر درگاه‌های زرین‌پال، زیبال، آقای پرداخت و جیبیت، درگاه های ایزی‌پی و وندار را نیز در اختیار داشته باشید

همینطور سایت‌های که تمایل به استفاده از درگاه اوزون کارت را داشته باشند، این مجموعه نسخه تجاری پِی زیتو را بصورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد داد.

 

انتشار آپدیت‌ها به روش "تست شده" و "درحال تست"

با توجه به حساس بودن مراحل پرداخت و نیاز به پایداری در این سیستم پرداخت، از این پس بروزرسانی های پِی زیتو در دو حالت منتشر می شود. آپدیت هایی که تازه منتشر می شوند با عنوان "در حال تست" خواهند بود و بعد از مدتی که بر روی چند سایت نصب و تست اگر مشکل و موردی در آن وجود نداشته باشد به حالت "تست شده" تغییر خواهند کرد.
به این صورت سایت هایی که آمار تراکنش و بازدید بالایی دارند می توانند آپدیت های جدید را بلافاصله بعد از انتشار انجام ندهند و منتظر بمانند تا بسته بروزرسانی توسط چند سایت تست شود و سپس اقدام به بروزرسانی کنند.

 

نمایش آی‌پی سرور جهت اعلام به درگاه در صفحه داشبورد پِی زیتو

یکی از مشکلات اتصال وبسایت‌ها به درگاه ها پیدا کردن آدرس آی‌پی سرور و اعلام آن به درگاه مورد نظر است. در سرورهایی که شبکه پیچیده‌ای دارند پیدا نمودن این آی‌پی کاری بسیار دشوار و زمان بر است و در بسیاری از موارد آی‌پی بدست آمده صحیح نبوده و پس از اعلام به درگاه در هنگام انجام تراکنش کاربر با خطا مواجه می شود.

در آپدیت جدید پِی زیتو آی‌پی سرور شما در داشبورد پِی زیتو نمایش داده می شود و می‌توانید به راحتی آن را برداشته و به درگاه خود اعلام کنید.

برای جزئیات بیشتر کلیک کنید

 

افزایش سقف تراکنش پرداخت آنلاین از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان

طبق قانون جدید سقف تراکنش های غیرحضوری مانند درگاه های پرداخت آنلاین و دستگاه های کارتخوان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.