وبلاگ پِی زیتو

درگاه پرداخت کارت به کارت آنلاین پِی زیتو

درگاه پرداخت کارت به کارت آنلاین پِی زیتو یا دقیق تر اگر بخواهیم بگوییم "سرویس تایید آنی تراکنش های کارت به کارت" پِی زیتو امکانات بی نظیری در اختیار مدیران فروشگاه ها و آنلاین شاپ‌ها قرار می دهد.

این سرویس به وبسایت شما متصل شده و تراکنش های کارت به کارت را بصورت آنی شناسایی و تایید می کند، همینطور امنیت تراکنش های کارت به کارت را افزایش می دهد.

واریز شناسه دار برای وردپرس و جوملا!

سرویس واریز شناسه دار برای وردپرس و جوملا!

در آپدیت جدید پِی زیتو امکان استفاده از سرویس واریز شناسه دار (پرداخت شناسه دار) بر روی تمام سایت‌های وردپرس و جوملا فراهم شده. با این سرویس کاربران می توانند بدون مشکلِ سقف پرداخت و بدون نیاز به پرداخت از طریق درگاه آنلاین، مبالغ مورد نظر خود را پرداخت نمایند در این شیوه مراحل ایجاد و تایید پرداخت بصورت کاملا خودکار انجام می شود.

در واقع سرویس پرداخت شناسه دار یک سرویس بی نظیر برای جابجایی مبالغ بالا بدون سقف پرداخت است که به کاربر اجازه میدهد مبالغ بزرگ و کوچک مورد نظر خود را از یک یا چندین حساب در بانک های مختلف به حساب فروشنده، خدمات دهنده یا فروشگاه واریز کند.

سرویس کیف خدمات دستیار پرداخت پِی زیتو

سرویس کیف خدمات به پِی زیتو اضافه شده.

در این سرویس ارزش افزوده شما با شارژ کیف خدمات خود می توانید از امکانات بسیار خوبی که پِی زیتو ارائه می کند استفاده کنید.

این سرویس برای همه نسخه های پِی زیتو قابل استفاده است و کاربران می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

ویژگی جدید انتخاب درگاه در صفحه صورتحساب فروشگاه

یکی از درخواست ها و نیازهای کاربران پِی زیتو این بود که مشتریان در هنگام خرید بدون انتقال به یک صفحه جدید در همان صفحه صورتحساب فروشگاه بتوانند از میان درگاه های فعال در پِی زیتو، درگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

این ویژگی اکنون به پِی زیتو اضافه شده است که این مقاله با توضیحات کامل به آن خواهیم پرداخت.