وبلاگ پِی زیتو

افزودن شماره موبایل جدید پیامک تراکنش بانک ملی
آموزشی

افزودن شماره موبایل جدید پیامک تراکنش بانک ملی

در این مقاله آموزش افزونه شماره موبایل جدید برای دریافت پیامک تراکنش ها در بانک تجارت ارائه خواهد شد.

با این ویژگی شما می توانید یک شماره موبایل دوم برای دریافت پیامک واریز و برداشت مربوط به حساب بانک ملی خود را اضافه نمایید.

 

توجه: این تغییر شماره موبایل واریز و برداشت فقط برای پیامک های واریز و برداشت می باشد و پیامک های حساس مانند پیامک رمز یکبار مصرف انتقال وجه و غیره فقط به شماره اصلی خود شما که در هنگام افتتاح حساب به بانک ارائه نموده‌اید ارسال خواهد شد و شماره جدید هم حتما باید به نام صاحب حساب باشد! که ما در این مقاله با شماره اصلی حساب کاری نداریم و شیوه افزودن شماره موبایل پیامک واریز و برداشت را آموزش خواهیم داد.

نکته: حداقل مبلغ ارسال پیامک برای بانک ملی ۳۰ هزار تومان است و برای مبالغ پایین تر از آن پیامک واریز و برداشت انجام نمی شود.

با اضافه نمودن شماره پیامک جدید از این پس پیامک های واریز و برداشت علاوه بر شماره اصلی خودتان برای شماره دوم نیز ارسال خواهد شد.

افزودن شماره موبایل جدید پیامک تراکنش بانک ملی

۱- برای افزودن شماره موبایل دوم لازم است حتما بصورت حضوری به شعب بانک ملی مراجعه نمایید و مشخصا از ایشان درخواست کنید قصد افزودن یک شماره موبایل دوم جهت دریافت پیامک‌های واریز و برداشت را دارید.

۲- اوپراتور از درخواست تکمیل فرم و اعلام شماره موبایل دوم را می کند که لازم است این موارد را انجام دهید.

نکته: در صورتی که قصد استفاده از سرویس کارت به کارت امن و آنلاین پِی زیتو را دارید لازم است شماره مورد نظر را از بخش تنظیمات درگاه این سرویس که در مدیریت پِی زیتو سایتتان وجود دارد بردارید و به بانک اعلام کنید.

۳- در مرحله بعد یک پیامک حاوی کد به آن شماره موبایل ارسال می شود که باید به کارمند بانک آن را اعلام کنید تا در سیستم ثبت شود.

نکته: در صورتی که شماره مربوط به سامانه پِی زیتو را اعلام کرده اید باید با شماره 02166054824 تماس بگیرید و از کارشناس پِی زیتو بخواهید که کد فعالسازی مربوطه را برای شما قرائت کند و شما آن را به کارمند بانک اعلام کنید.

در نهایت شماره موبایل جدید جهت دریافت پیامک های واریز و برداشت حساب شما اضافه شده و از این پس پیامک های واریز و برداشت به شماره جدید نیز ارسال می شود.